Najčešća pitanja

OPŠTA PITANJA
Zašto su cene u Bakalnici tako niske?

Svesni štetnog uticaja bacanja hrane na životnu sredinu, dobavljači odobravaju velike popuste na proizvode za koje postoji procena da se po regularnim cenama neće prodati (zbog nedovoljne potražnje, prekomerne proizvodnje, promene ambalaže ili kratkog perioda do isteka roka trajanja proizvoda). Zahvaljujući Bakalnici takvi proizvodi uz popust od 20 do 90% nalaze put do krajnjeg kupca. Sarađujemo direktno s proizvođačima i distributerima kako bismo Vam osigurali najniže cene. Sjajna prilika da nabavite ono što vam je potrebno za mnogo manje novca, a da istovremeno doprinesete očuvanju životne sredine!

Zašto, osim internet prodaje, ne postoji fizička prodavnica?

Kako bismo uspevali u nameri da obezbedimo popuste do čak 90% neophodno je da se svi troškovi poslovanja svedu na minimum. Postojanje fizičke prodavnice uticalo bi na porast troškova, samim tim i na cenu proizvoda. Mi u Bakalnici takođe verujemo da je internet prodaja komfornija za naše kupce. U miru svog doma, odaberite proizvode koji su vam potrebni i isti će vam, u naznačenom roku, zakucati na vrata. Zašto da osim novca ne uštedite i vreme?

PLAĆANJE
Kako se plaćaju proizvodi u Bakalnici?

Proizvode možete platiti gotovinom, platnim karticama ili preko računa. Vi birate da li plaćanje želite da izvršite prilikom poručivanja robe ili prilikom preuzimanja, odnosno isporuke.

Da li je moguće plaćanje karticom u Bakalnici?

Naravno. Robu možete platiti Visa, Master, Maestro, Amex ili Dina platnim karticama po svim sigurnosnim standardima. Više o načinima plaćanja pročitajte ovde.

Da li moram odmah da platim poručenu robu?

Ne, niste u obavezi da robu platite unapred! Možete je platiti gotovinom, kreditnom ili debitnom karticom prilikom dostave.

DOSTAVA
U kom roku isporučujete poručenu robu?

Robu isporučujemo u roku od jednog do pet radnih dana od trenutka porudžbine i to u večernjem terminu od 17-22h. Više informacija o isporuci pronađite ovde.

Koja je cena dostave?

Cena dostave na teritoriji Beograda iznosi 280 dinara.

Zašto robu dostavljate samo u večernjem terminu?

Kako bismo ubrzali vreme dostave, smanjili njene troškove i kraćim zadržavanjem u saobraćaju zaštitili životnu sredinu, odlučili smo se da je ovo najpogodniji termin. Takođe, prema našem istraživanju, to je i termin kada je većina vas, naših kupaca, najčešće kod svoje kuće.

Da li mogu sam da preuzmem robu?

Naravno! Ukoliko vam je tako zgodnije ili želite još više da uštedite i izbegnete troškove dostave, robu možete preuzeti i u našem magacinu u ulici Petra Škundrića 3, Beograd. Molimo vas da tokom poručivanja robe odaberete opciju „Preuzimanje u našem magacinu“. Radno vreme magacina je svakog radnog dana i subotom od 10 do 16 časova.

Da li dostavu vršite do vrata stana ili samo do ulaza u zgradu?

Uvek ćemo nastojati da robu dostavimo do samog stana.

Nisam bio kod kuće kad je pokušana dostava robe, šta da radim?

Kontaktirajte nas kako bismo se dogovorili oko sledećeg termina za isporuku.

Da li je moguce rezervisati dan i vreme isporuke?

Zbog raznolikih termina u kojima naši dobavljači dostavljaju robu nije, nažalost, moguće unapred rezervisati termin isporuke. Ukoliko imate posebne želje, možete ih uneti u polje „Napomena“ prilikom poručivanja i, ako smo u mogućnosti, biće nam drago da vam izađemo u susret.

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE
Moja porudžbina je oštećena, šta da radim?

Sve porudžbine su pažljivo spakovane i otpremljene. Ukoliko se porudžbina, nekim slučajem, oštetila prilikom dostave, obavezno nas kontaktirajte kako bismo rešili problem.

Dobio sam pogrešnu isporuku, kako da je vratim?

Kontaktirajte nas kako bismo se dogovorili o terminu posete našeg dostavljača koji će preuzeti pogrešno isporučenu robu i doneti vam ispravnu.

Nisam zadovoljan proizvodima, kako da ih vratim?

Kupac ima pravo na izjavljivanje Reklamacije Prodavcu i to na e-mail adresu: kontakt@bakalnica.rs ili pisanim putem na adresu Bakalnica Internet prodavnice. Više o tome pročitajte na stranici Uslovi korišćenja

Određeni proizvod nedostaje, šta da radim?

Proces pakovanja prolazi višestruku kontrolu kako bi se eliminisala mogućnost greške. Jednom zapakovanu porudžbinu nije moguće otvoriti bez cepanja i oštećenja pakovanja. Ukoliko je do greške u broju ili vrsti robe ipak došlo, kontaktirajte nas kako bismo se dogovorili oko naknadne dostave proizvoda koji nedostaju. Važno je da prilikom prijema robe odmah proverite da li nedostaje neki od proizvoda i uočenu nepravilnost prijavite dostavljaču.

Porudžbina je stigla otvorena, šta da radim?

Našu porudžbinu nije moguće otvoriti bez cepanja ambalaže i sigurnosne trake. Ukoliko je porudžbina stigla otvorena molimo vas da to odmah prijavite dostavnom radniku, a onda i da nas kontaktirate.

Želim da reklamiram određeni proizvod, kome da se obratim?

Kupac ima pravo na izjavljivanje Reklamacije Prodavcu. Više o tome pročitajte na našoj stranici Uslovi korišćenja.

REGISTRACIJA I KUPOVINA
Kako da se registrujem na sajtu?

Na sajtu Bakalnica.rs, kliknite na „Moj nalog“ u gornjem desnom uglu ekrana računara, odnosno u meniju na mobilnom telefonu. Nakon toga, popunite obavezna polja u rubrici „Registruj se.“

Želim da promenim adresu i/ili druge podatke?

Ukoliko niste prijavljeni, najpre kliknite na „Moj nalog“ u gornjem desnom uglu ekrana računara, odnosno u meniju na mobilnom telefonu i prijavite se. Nakon toga, u rubrikama „Adrese“ i „Detalji naloga“ možete promeniti podatke koje želite.

Kako da znam da je porudžbina primljena?

Nakon izvršene porudžbine, primićete potvrdu na e-mail adresu koju ste registrovali u nalogu. Takođe, dosadašnje porudžbine možete pregledati u rubrici „Porudžbine“.

Treba mi više informacija o nekom proizvodu.

Pored svakog proizvoda u našoj ponudi, naći ćete osnovne informacije o proizvodu, količini, težini, proizvođaču i roku trajanja, kao i detaljnu deklaraciju proizvoda. Ukoliko smatrate da određeni podaci nedostaju, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći ako raspolažemo traženim informacijama. Za detaljnije upite, morate se obratiti samom proizvođaču ili distributeru.

Greškom sam poručio robu, da li mogu da poništim porudžbinu?

Molimo vas da nas odmah kontaktirate. Ukoliko vaša porudžbina još nije obrađena, moguće je otkazati porudžbinu. Ako je proces obrade započet, porudžbinu nažalost nije moguće poništiti.

Kako da proverim status porudžbine?

Pošto se prijavite sa svojim korisničkim imenom i lozinkom, u meniju „Porudžbine“ možete pogledati sve dosadašnje porudžbine i njihov trenutni status.

Koji je minimalni iznos kupovine?

Ne postoji minimalni iznos kupovine. Možete kupiti proizvode u bilo kom iznosu i preuzeti robu u našem magacinu besplatno! Ako pak želite da robu primite u udobnosti svog doma, dostavićemo je na vašu kućnu adresu. Više o cenama dostave pogledajte ovde.

Poručivanje ukoliko ste maloletna osoba?

Da biste se registrovali na Bakalnica Internet prodavnici, morate imati najmanje 18 godina.

DOBAVLJAČI I PARTNERI
Ja sam dobavljač/proizvođač i želim da sarađujem sa Bakalnicom

Sjajno, radujemo se novim prilikama za saradnju! Ukoliko imate proizvode koji iz bilo kog razloga predstavljaju višak u odnosu na trenutne potrebe tržišta, kontaktirajte nas kako bismo razmotrili mogućnosti saradnje.

Želim da se reklamiram na Bakalnici

Ako želite da reklamirate svoje poslovanje i smatrate da su naši kupci vaša ciljna grupa, kontaktirajte nas kako bismo razmotrili mogućnosti saradnje.

Imam ideju, kritiku ili sugestiju

Vaše mišljenje je važno! Bilo da imate sugestiju kako da unapredimo Bakalnicu ili pak kritiku na račun naših usluga, proizvoda ili sajta, obavezno nas kontaktirajte. Biće nam drago da čujemo vaše savete i ideje.